ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

تصویر ذهنی از کودک خفته در بطنم

1393/3/22 15:53
نویسنده : مامانی
267 بازدید
اشتراک گذاری

مسافر عزیز ما ....

برای تو می نویسم ....

آرزو دارم که کودک خفته در بطنم سالم باشد و باهوش . و بهترین صفات را از ژن های پدر و مادرش به ارث ببرد . مدام در ذهنم تصورت می کنم عزیز دلم .....دوست دارم اگر هدیه خداوندی یک پرنسس بود ، موهای بور و فرفری با چشمان درشت و روشن و لبان کوچولو قرمز داشته باشه محبت

و اگر هدیه خداوندم یک شازده پسر بود ، موهای لخت و مشکی با چشمان درشت و تیره و لُپ های قلمبه داشته باشه محبت

بهرحال مطمئنم که هدیه خداوندم هر چه باشد زیباست و ارزشمند ....و در نهایت من فقط امانت دارش خواهم بود ...

خدایا فقط دلم می خواد سالم باشه و باهوش ...

خالق زیبایی ها خودت من و محمد و نی نی در راه و یاری ده ....

22 خرداد 93

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)