ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

دِل انگیزترین ضرب آهنگ هستی

1393/3/20 15:32
نویسنده : مامانی
164 بازدید
اشتراک گذاری

مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید ....

خدای بزرگ نمی دونم چطور باید شکرگزارت باشم !! از تو خدای مهربووون می خوام همینطور که تا امروز دست محبتت توی دستامون بوده یاری مون کنی تا بتونیم از امانتی که لایقمون دونستی به خوبی مراقبت کنیم ....

خدای من ، لحظه لحظه به پشتیبانی و دَم مسیحاییت محتاجیم محبت

عزیز دل مامان و بابا ، بالاخره روز موعود ، روز سونوگرافی با تمام استرس ها و بی خوابی هایی که داشتم فرا رسید و من و بابایی تونستیم صدای قلب نازنین تو رو که 159 بار می تپید حس کنیم .... خدارو شاکریم که تو سالمی و هیچ مشکلی نداری .....niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

با شنیدن صدای قلب کوچولوت ، اشک شوق از چشمانم سرازیر شد و برای همه اونایی که دلشون نی نی می خواد دعا کردم که این لحظات زیبا رو تجربه کنند ....آمینآرام

این خبر مسرت بخش و به همه دادیم و کلی ذوق کردند و من و بابایی رو دلگرم ....

خدایا شکرت ...

من و بابا محمد به شکرانه وجودت جشن گرفتیم و مامانی هم برامون یک ته چین خوشمزه درست کرد و بابایی (پدر من) هم یک دسته گل زیبا برامون هدیه آورد ....

20 خرداد 93 - یک روز گرم و آفتابی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)