ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

خرید اولین لباس بارداری

1393/3/31 23:30
نویسنده : مامانی
246 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی گولوی نازنینم ....

روزها را سپری می کنم تا زودتر به تو برسم ....ویار همچنان امانم را بریده و متاسفانه از خیلی از علایقم متنفر شده ام ...امید دارم زودتر این دوران سخت بگذره niniweblog.com

عزیز دلم شلوارهایم دیگه اندازه م نیستن و این نشونه خوبی از روند سلامت و رشد تو هستش و از این بابت خدا رو شاکرم ....بابایی این روزها دوست دارد برایم لباس بارداری بخرد ولی من با حال و روزی که دارم تمایلی به بیرون رفتن از خونه ندارم ...ولی برای اینکه دلش و باز نشکونم باهاش رفتم خیابون مفتح تا لباس بارداری بخرم ولی با دیدن اون همه لباس و رنگ ویارم عود کرد و حالم بد شد و گلاب به روت niniweblog.com

نهایتاً برای اینکه ذوق بابایی رو کور نکرده باشم یک بلوز و شلوار خریدم که بابایی عاشقشونه ....

براش دعا می کنم که همیشه جیبش پر پول باشه و تنش سلامت ....

راستی عزیز دلم امشب ایران و آرزانتین با هم بازی دارن و دعای همه مردم ایران برد تیم ایران هستش . منم به برکت وجود تو براشون دعا کردم ....

یه خبر دیگه این که : بابایی و عمو شاهین قراره امشب فوتبال و باتفاق هم ببینند و ما میریم خونه شون .

عمو شاهین که یکی از دوستای خوب بابایی هستش مدام پیش بینی می کنه که نی نی تو دلی من دُخمله !!

توکل به خدای مهربون دارم و بدون که از نظر من و بابایی جنسیت تو مهم نیست . هر چی خدا خواسته باشه ما هم دوست داریم و فقط سلامت بودنت و باهوش بودنت برای من و بابایی کفایت می کنه ....

وجود نازنینت مهمه که الان در بطن منه و هر روز من و عاشق تر می کنه niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

دوستت داریم هوارتا ، لبخند زندگی من و محمد

31 خرداد 93 - آخرین شب بهار 93

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نی نی عکس
29 شهریور 93 19:49
از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir