ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

پایان سه ماهگی

1393/4/10 23:09
نویسنده : مامانی
306 بازدید
اشتراک گذاری

عشقِ زندگی ِ من و محمد ....

به لطف خدای مهربون و عشقِ ناب و بی چون و چرایِ تو ، من خوبم ....خیلی خوبم ....روزهای گرم و کشدار تابستون شروع شده ، دلتنگی بیشتر از همیشه توی تار و پود وجودم موج میزنه ....دلتنگی بخاطر بی خبری از تو عزیز دلم ....اما من خوبم چون تو رو دارم ، قدرت بیکران آسمون و دارم و دوستانی که قلبشون نسبت به من سرشار از لطف و مهربونیه و خانواده ای که دوستمون دارن و حمایتمون می کنن ....از همه مهمتر پدر نازنینت و دارم که تلاش بی وقفه اش برای زندگیمون دلگرم کننده است ....با تمام خستگی هایی که دارد آرام است چون دِلش به وجود تو خوش است عزیز دل مادر ....niniweblog.com

برایت می نویسم از اولین جفت جورابی که با پدرت از فروشگاه شهروند با عشق خریدیم و اسباب بازی( تنگرا) که بابایی برایت با عشق فراوان سفارش داد و تاکید کرد باید مراقب باشیم تا بچه میخ ها رو قورت ندهد !! و من کلی بهش خندیدم ....بابایی دوست داره شما رو هم مثل خودش فنی بار بیاره و از حالا دنبال اسباب بازی هایی هست که این حس و در شما تقویت کنه ...niniweblog.com

عزیز دل مادر ....ماه مبارک رمضان ، ماه خدا شروع شده و ما مسلمونا این روزها رو روزه می گیریم . ولی بخاطر وجود نازنین تو ، امسال روزه نمی گیرم ...

راستی ، این هفته سه ماه از زندگی من با تو تموم میشه و وارد مرحله جدیدی از زندگی میشیم و مطمئنم بیشتر و بهتر با وجود نازنینت ارتباط برقرار می کنم ...

بی صبرانه منتظر روز سونوگرافی هستم تا ببینمت عشق ِ مادر ....راستی یه عکس خوشگلم با بابایی میندازم تا وقتی بزرگ شدی سه ماهگی مادرت و ببینی ...

دوستت داریم نی نی گولوی ناز ما niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

10 تیر 93

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مدل های بافتنی
29 شهریور 93 23:19
انواع مدل های بافتنی دومیل و قلاب بافی به همراه نقشه بافت با نظرات خودتون مارا در بهتر شدن سایت یاری کنید