ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

ویار

1393/3/12 14:56
نویسنده : مامانی
343 بازدید
اشتراک گذاری

ای نَفَس زندگی ...

سلام به روی ماهت ....

روزهای خونه موندن همینطور که خیلی کسالت آوره ، از لحاظ روحی هم من و حساس تر کرده ! ضمن اینکه به هر بویی واکنش نشون میدم و هیچ غذایی رو  هم دوست ندارم ! امروز هر چی عدس توی خونه داشتیم و ریختم سطل آشغال ....حس بسیار بدی نسبت به عدس دارم خطا

ضمن اینکه قدرت بویایی م چندین برابر شده و بوی پیاز داغ همسایه سر خیابون هم من و عاصی می کنه !! خلاصه اینکه تمام اینها با همه بد بودنشون نشان از وجود تو داره و اینکه رشد تو متوقف نشده !!! بخاطر همین خدارو شاکرم محبت عزیز دلم امروز عصر مامانی ( مامان من) با خاله هدیه اومدن با کلی غذا و خوراکی غمگین ولی من به هیچ کدومشون نتونستم لب بزنم ....

امشب میلاد آقا ابالفضل هم هست و بخاطر سلامتی تو شکلات پخش کردیم . ایشالا سال دیگه با حضور خودت نذرم  و ادا می کنم عزیز دلم . ایشالا به کمک آقا ابالفضل صحیح و سالم به دنیا بیای نازنیننم ...

همگی مشتاقانه تو را می خواهیم ...

12 خرداد 93

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)