ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

استراحت مطلق

1393/3/11 14:37
نویسنده : مامانی
153 بازدید
اشتراک گذاری

لوبیای سحرآمیز مامان و بابا...

سلام به روی ماهت ...

امروز مامان استراحت مطلق شد و فعلاً نمی تونم سرکار برم و باید توی خونه مراقب تو باشم ....هر چند خونه موندن برام سخته ولی وجود تو همه غیرممکن ها رو برام ممکن می کنه ...منم سعی می کنم به بهترین شکل ممکن مراقبت باشم عزیز دلم ...

خیلی دوستت دارم و انتظارتو می کشم ...

راستی نی نی قشنگم امشب تولد آقا امام حسین (امام سوم شیعیان) هستش و من تو رو سپردم به خود ایشون .

خاله فاطمه مهربون با عمو مسعود اومدن خونه مون و کلی غذاهای خوشمزه برامون آوردن و همچنین سوغاتی های کربلا رو بهمون دادن که برای شما یه دست بلوز و شلوار ببعی هستش که میدونم با عشق خریدن . واقعاً دستشون درد نکنه ...

بابا جون (پدر من) هم یه غذای نذری آوردن که هر دومون متبرک بشیم .....

11 خرداد 93

پسندها (1)

نظرات (0)