ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

اولین مراجعه به دکتر محمد حسین بدخش

1393/3/7 14:23
نویسنده : مامانی
3,223 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی گولوی مامان و بابا

سلام به روی ماهت .....

نی نی قشنگم این روزها حال خوشی ندارم و تهوع صبحگاهی خیلی اذیتم می کنه حتی مسواک نمی تونم بزنم چون بالا میارم .... تقریباً از هر بویی هم بیزارم و البته با تمام وجود به شکرانه بودنت تحمل می کنم .

امروز توی شرکت خیلی خسته شدم و وقتی برگشتم خونه کلی حالم بد بود و نگرانت شدم . به بابایی گفتم حتماً باید برم مطب دکتر و بابایی کلی سعی کرد از منشی دکتر حنطوش زاده وقت بگیره که موفق نشد !! به همین خاطر رفت خیابون خودمون (سنایی) دنبال یه دکتر زنان بگرده . آخه میدونی نی نی قشنگم توی خیابونمون چند تا ساختمان پزشکان و یک بیمارستان (بیمارستان تهران) هم هست ...بالاخره جستجوی بابا محمد نتیجه داد و ما رفتیم پیش آقای دکتر بدخش . یه منشی مهربون به نام خانم ناصریان که پذیرشمون کرد . البته اینم گفت که آقای دکتر استاد هستند و تجربه بالایی دارند و سِمَت های زیادی هم در نظام پزشکی و .....دارند .

دکتر بدخش هم خیلی خیلی دکتر مهربان ولی جدی و سخت گیر بود و من و در نگاه اول یاد پدربزرگم انداخت ...دکتر پس از معاینه امیدواری داد که هیچ مشکلی نیست و نگران نباشید و کلی هم توصیه و دستور و مراقبت و چی بخورم و چی نخورم !!!

بابا محمد از اینکه دکتر این قدر برامون وقت گذاشته بود خیلی حس خوب و مثبتی گرفت و دوست داره تو رو پیش آقای دکتر به این دنیا بیارم ....

با توکل به خدای یکتا

7 خرداد 93

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)