ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

اولین سونوگرافی

1393/3/3 13:33
نویسنده : مامانی
144 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی قشنگم .....

امروز عصر همراه بابایی رفتیم مطب خانم دکتر حنطوش زاده و جواب آزمایش و نشون دادیم و ایشون برای اطمینان با توجه به سابقه ای که از من داشت من و فرستاد سونوگرافی . از اونجایی که همه سونوگرافی ها شلوغ بودن و وقت نداشتن و دل تو دل ما هم نبود ، می خواستیم هر طور شده خیالمون از بابت وجود تو راحت بشه . زنگ زدم به شروین جوون و خودش زنگ زد به سونوگرافی که می شناخت و برامون وقت گرفت و ما هم فوری خودمون و رسوندیم به اونجا ....

مطب خیلی شلوغ بود ولی چون شروین سفارش کرده بود ما رو پذیرش کردند .... خلاصه بعد از 4 ساعت معطلی ، خانم دکتر فاطمه مهتاب قربانی که بی نهایت خوش اخلاق هم بودند به من گفتند : "به لطف خدا همه چی خوبه و نی نی تون الان 5 هفته داره "

خداروشکر می کنم که خدای مهربونم این بار من و لایق دونسته و هوامونو داره ....بی صبرانه منتظریم تا مجدداً 20 خرداد بیایم سونوگرافی و صدای قلب نازنین تو بشنویم .....

یه بارون عشقولانه 03/03/93

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)