ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

نیمه شعبان

1393/3/23 17:09
نویسنده : مامانی
307 بازدید
اشتراک گذاری

اگر عنایتی بر این گدا کنی چه می شود

مس ِ وجود جان ِ من طلا کنی چه می شود

ای مولای زمان

ای امام زمان

مهدی جان .....این روزها بیشتر به یاری و کمک شما نیاز دارم با این همه گناه و معصیت ، باز به سوی خودت اومدم تا دست یاری بگیرم ....

حالا که پروردگارم من و محمد و لایق امانت داری دیده ، خودتون کمک کنید تا فرزندی سالم و صالح و شایسته داشته باشم ...

الهی آمینniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

23 خرداد 93 - میلاد با برکت امام زمان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی فاطمه
29 شهریور 93 17:13
سلام دوست مجازی چندتا حرف داشتم باهات حرف اول وبت حرف نداره حرف دوم امیدوارم حالت خوب باشه حرف سوم میخوام دعوتت کنم به یک سایت که امیدوارم ماهانه جایزه میده برنده تبلت یاپلاک طلا پکیج کارت هدیه بشی لطفا ازاین آدرس بیاتامنم امتیاز دعوت ازیک دوست رابگیرم وتوهم برنده بشی انشالله http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati حرف چهارم دوست داشتی من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوهستم بیاتابیشترباهم آشناشیم منتظرم امیدوارم دعوتماقبول کنی عزیزم تمام مادرا اونجا جمع هستند تازه چندتادکتر حاذب هم هست که میتونی درهر زمینه ای سوالاتتا رایگان بپرسی وجواب بگیری وعکس فرزند دلبندتم بزاری به زیباترین عکس هم جایزه میدن اصلا خودت بیاببین ضررنمیکنی واقعا جمع صمیمانه ای مادرها تشکیل دادن منتظرم [بوسه]