ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

سونوگرافی هفته 22

1393/6/28 20:36
نویسنده : مامانی
646 بازدید
اشتراک گذاری

خورشید زندگی ام ، رنگین کمانم ...

سلام ...

امروز 22 هفته و 2 روز از با هم بودنمان می گذره و من هر روز بیشتر از قبل بهت وابسته میشم و احساس می کنم زمان هم به سرعت داره می گذره تا تو رو زودتر به آغوش بکشم ....لحظه دیدار تو برام مثل یه خوابه و آرزوشو دارم عزیزکم ....ولی الان که تو دلم هستی و بیشتر دوست دارم چون از هر نظر بهم نزدیک تریم و هیچ مانعی بین ما وجود نداره دخترکم ....niniweblog.com

ولی بهرحال یک روز زمستونی ،تو هم باید فرشته زمینی بشی ای فرشته آسمونی من ....

امروز وقت سونوگرافی داشتم و بابایی هم که خیلی دلش برای دخملش تنگ شده بود باهامون اومد ....شیطونکم این لحظه های دیدار تو شیرین ترین لحظات زندگیمه و تصاویرش فراموش نشدنی ....تصویر یک نی نی ناز و معصوم که مثل گنجشک دهنش و باز و بسته می کرد و مدام دست و پاش و تکون میداد ....

خانم دکتر ملکی صدای قلب کوچولوتو برامون پخش کرد که باز از ته قلبم خدا رو شکر کردم ....niniweblog.com

دختر قشنگم هر هفته داری رشد می کنی و قشنگتر میشی و الانم 450 گرمی با 27 سانت قد !!! ببین چه نخودی هستی !!!

راستی با بابایی پس از کلی گشت و گذار ، تخت و کمدت و پسندیدیم و ایشالا بزودی با مامانی (مامان خودم) میریم سفارش بدیم ...امیدوارم دوسش داشته باشی نازنینم .

دخترکم دیشب تا صبح بخاطر تکان های شدید شما نخوابیدم ولی اصلاً کسل و ناراحت نشدم چون بودنت و دوست دارم و دلم می خواد همیشه با ضربه هایی که میزنی حس ِ بودنت و لمس کنم ...

عزیز دلم ماه شهریورم داره تموم میشه و پاییز زیبا و هزار رنگ داره شروع میشه و این موضوع من و با انرژی تر می کنه ...آخه میدونی من و بابایی هر دو عاشق پاییز و زیبایی هاش هستیم ...

راستی تولد من و بابایی هر دو توی پاییزه

مامان 11 مهر

بابا  18 آذر

دوستت داریم یه عالمه ، پرنسس پر جنب و جوش ماniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

28 شهریور 93

 

پسندها (1)

نظرات (0)