ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

آهنگ مورد علاقه ناز ترمه م

1393/7/2 12:52
نویسنده : مامانی
1,273 بازدید
اشتراک گذاری

دل سپرده ام من به روی تو
در دل من است آرزوی تو
دل سپرده ام من به روی تو
در دل من است آرزوی تو
دل سپرده ام من به روی تو
در دل من است آرزوی تو

دل سپرده ام من به روی تو
دل سپرده ام من به روی تو
در دل من است آرزوی تو
بخت آینه باشدم اگر مینشاندم رو به روی تو
جان جان جان از همه جهان
میکشد دلم پر به سوی تو

دل به دل ز تو تا تو آمدم
قبله گاه من خاک کوی تو
دل به دل ز تو تا تو آمدم
قبله گاه من خاک کوی تو
منکه عاشقم مست و سرخوشم
جرعه میکشم من صبوی تو
گنج آرزو در دل منی
گنج آرزو در دل منی
در دلم کنم جست و جوی تو
در دلم کنم جست و جوی تو
جان جان جان از همه جهان
میکشد دلم پر به سوی تو

دل سپرده ام من به روی تو
در دل من است آرزوی تو
دل سپرده ام من به روی تو
دل سپرده ام من به روی تو
در دل من است آرزوی تو
بخت آینه باشدم اگر مینشاندم رو به روی تو
جان جان جان از همه جهان
میکشد دلم پر به سوی تو

دل به دل ز تو تا تو آمدم
قبله گاه من خاک کوی تو
دل به دل ز تو تا تو آمدم
قبله گاه من خاک کوی تو
منکه عاشقم مست و سرخوشم
جرعه میکشم من صبوی تو
گنج آرزو در دل منی
گنج آرزو در دل منی
در دلم کنم جست و جوی تو
در دلم کنم جست و جوی تو
جان جان جان از همه جهان
میکشد دلم پر به سوی تو

دخترکم ....

جانِ تازه در وجود من .....

این روزها ارتباط خوب و عمیقی با این آهنگ برقرار کردی و همچین موتورت روشن میشه که گاهی می ترسم الان به دنیا بیای !!! نازنینم هر وقت می خوام بابایی تکونهات و احساس کنه این آهنگ از همایون شجریان و که مامان خیلی خیلی دوست داره برات میزارم و تو به وجد میای و کاملاً هیجان زده میشی ... niniweblog.comniniweblog.comمثل همون موقع هایی که برات قرآن می خونم (سوره انسان) و تو آروم یه جا گوله میشی و خوب گوش میدی ....قربون خدا برم با این خلقت شگفت انگیزش ...

من و بابایی خیلی دوست داریم تو به موسیقی علاقمند باشی و حتماً همه تلاشمونو برای آرامش روحت می کنیم ....نواختن موسیقی هوش موسیقی می خواد و من مطمئنم که تو خواهی داشت دخترکم ....ایشالا وقتی به دنیا بیای حتماً با هم میریم کنسرت همایون عزیز تا از نزدیک به آوای مسیحاییش گوش بدی عزیزکم ....

دوستت داریم و خواهیم داشت خورشید خانوم زیباniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الی
9 مهر 93 6:58
سلام امیدورام بارداری خوبی رو پشت سر بذارید . اگر دوست دارید اتاق نی نی تون متفاوت باشه ی سر به این سایت بزنید http://idivar.ir/