ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

اولین پاییزمون مبارک

1393/7/1 12:44
نویسنده : مامانی
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگترینم ....

نمی دانم تو را به اندازه نفسم دوست دارم یا نفسم را به اندازه تو !!!

نمی دانم چون تو را دوست دارم نفس می کشم یا نفس می کشم که تو را دوست بدارم !!

ناز دخترم ، ترمه قشنگم ، پاییزمون مبارک niniweblog.com

این اولین پاییزی هستش که تو با منی ، در وجودمی ، و من خدا رو شاکرم که معجزه اش همراه منه ...عزیزکم الان که برات می نویسم حسابی داری تو دل مامان شیطونی می کنی و منم کیف می کنم ....niniweblog.com

از خدا می خوام صحیح و سلامت همراه بقیه نی نی ها به دنیا بیایی و پاییزهای زیادی رو کنار هم باشیم و لحظات شادی رو با هم تجربه کنیم .

دوستت دارم دخترکم niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانی
1 مهر 93 14:21
سلام عزیزم اشالله به سلامتی دنیا بیاد پرنسس خانوم...به وب ماسربزن خوشحال میشیم اگه دوست داشتی لینکت کنم
مامانی
پاسخ
سلام . ممنون . خوشحال میشم
شيوا
1 مهر 93 14:40
سلام عزيزم مباركت باشه خانومى، انشالله دختر خوشگلتو بغل بگيرى به سلامتى و شادى من خودم يه دختر يه سال و نيمه دارم. عزيزم من تو كار تزيينات سيسمونى هستم ، اگه كارى داشتى خوشحال مى شم در خدمتت باشم