ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

نی نی تو دلی من یک " پرنسس " زیباست

1393/6/8 23:42
نویسنده : مامانی
196 بازدید
اشتراک گذاری

مهربان خدای خوب من

بخاطر آرامشی که ارزانیم داشتی از تو ممنونم

بخاطر خانواده خوبم از تو ممنونم

بخاطر زندگی جدیدم از تو ممنونم

مهربان خدای خوب ِ من

بخاطر بخشایش هدیه زیبا " زندگی" ام " دخترم " از تو ممنونم

عزیز دل مادر نمی دانم به چه نامی توصیفت کنم ؟

خورشید زندگیم ، رنگین کمانم ، لبخند زندگی ام !!

هر چه تو را وصف کنم زیباست چون ذات تو زیباست . ذات تو از آن خداست پس خوب و قشنگی ....

کوچولوی مامان الان که میدونیم یک " پرنسس " زیبا هستی خیلی خوشحالیم و تمام آمال و آرزومون شده سلامتی تو .....

عزیز دل مادر وقتی خبر دخمل بودنت و به طور یقین با سونوگرافی هفته 17 فهمیدم  ، هم خوشحال بودم هم غصه دار .....ولی از شوق بودنت و شیرین کاری هایی که در صفحه مانیتور ازت دیدم اشک می ریختم ....قربون اون دستای کوچولوت برم که زیر سرت گذاشته بودی و بعدشم با تکون های خانم دکتر یه دستت و گذاشتی روی صورت مثل ماهت ..... وقتی اون شصت کوچولوت و شروع به مکیدن کردی دلم ضعف رفت ....خدای من ، چه قدرت و عظمتی داری تو ....

حس عجیبی بود ...چون میدونم دختر بودن یعنی چی ؟

دختر یعنی باران نرم آفرینش ، دختر یعنی طلای گندمزار ، دختر یعنی رنگین کمان شادی بخش ، دختر یعنی نهایت لطافت و آرامش ، دختر یعنی لبخند دلنشین خدا .....دختر یعنی همدم ، غمخوار و.......

ولی همه غصه ام بخاطر آسیب پذیر بودنت و بایدها و نبایدهایی که مجبور به اطاعتشون هستیم ، و اینکه مجبوری زود بزرگ شی و همه چی و  زودتر بفهمی و تا آخر عمرت همه ازت توقع دارند خانوم بمونی و خیلی مسایل دیگه که خودم ب خوبی لمسش کردم ....

ولی عزیزکم من و بابایی دوست داریم دخترمون ، زود بزرگ نشه و حسابی بچگی کنه و اونقدر با اعتمادبه نفس باشه  و در عین حال شخصیت مستقل داشته باشه و فقط خودش و خودش براش مهم باشه ...

به امید روزیکه فرشته زمینی بشی و به بهترین شکل زندگی کنی نازنینم niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

8 شهریور 93

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حديث
30 شهریور 93 15:27
سلام من حديث جونم به من هم سر بزنيد خوشحال ميشم.
نگار
1 مهر 93 16:45
چقدر احساسات مشابهی داریم... به من هم سر بزنی خوشحال میشم... حال این روزهاتونو میفهمم.