ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

روزها از پی هم می دوند دخترکم

1393/8/24 11:19
نویسنده : مامانی
642 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگترین ...

دختر نازم میدونم مدتهاست که برایت ننوشته ام . از بس درگیر بودم مامانی . الان شما 30 هفته و 4 روزه که تو دلِ منی و روز به روز بیشتر عاشقت میشم و انتظار اومدنت و میکشم .راستی قشنگم وزن شما هم 1590 گرم هستش بوسبوس

راستی مامانت دیگه سرکار نمیره و توی خونه از مهمترین بخش زندگیش مراقبت می کنه . آخه فعالیت من روی وزنت اثر گذاشته بود و از طرفی هم داشت خطرناک میشد و منجر به زایمان زودرس !! بهمین خاطر کار و فعالیت و بوسیدم و گذاشتم کنار که فقط به شما که از همه مهمتری برسم . آخه میدونی من برای تو کارت دعوت فرستادم و اختصاصی به این دنیا دعوتت کردم پس باید همجوره مراقبت باشم و حواسم بهت باشه نازنینم تا ایشالا به موقع بدنیا بیای و سلامت باشی ...

تو این مدت سعی کردیم خریداتو به دقت و با توصیه مامانای با تجربه ، به بهترین شکل ممکن انجام بدیم و کیفیت و بر کمیت ترجیح دادیم ...ایشالا هر وقت اتاقت و چیدیم عکساش و هم میزارم عزیزکم ...

دوست دارم هوارتا کوچولوی ِ پر جنب و جوش من ....

پسندها (6)

نظرات (3)

کیان
25 آبان 93 11:33
خاله خوب کردی سر کار نمیری مواظب ترنم جونی مامان من که طفلکی تا هفته آخر هم سر کار می رفت تازه اون روزی هم که دکتر بهش گفت عصری بیا بیمارستان که کیان داره میاد اصلا انتظارشو نداشت خاله تا چشم به هم بزنی ترنم جون میاد دیگه اون موقع نمیتونی اصلا چشم روی هم بزاری امیدوارم این 6 هفته هم به خوبی و خوشی تموم شه و دخملی رو بغل بگیرم . شما هم دعا کنید مامان مهربون
کیان
25 آبان 93 11:36
اییییییییییییییییییییییییی وای خاله من اشتباهی ترمه جونو ترنم جون نوشتم ترو خدا خودتون اصلاحش کنید کسی نفهمه آبروم بره چرکار کنیم دیگه اخه هنوز کوچولو ام دیگههههههه ببخشید خواهش می کنم عزیزم . اشکال نداره . پسر گلت و ببوس
بهاره، مامان نژلا و نیلا
25 آبان 93 16:05
خیلی مواظب این کوچولوی ناز باش ، شاد و سلامت باشید ممنون که به ما سر زدید