ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

دنیای این روزای من

1393/10/14 21:17
نویسنده : مامانی
865 بازدید
اشتراک گذاری

ناز ترمه ام ...

امروز آخرین سونوگرافی رو هم با کلی هیجان از دیدار تو و شنیدن زیباترین ضرب آهنگ هستی انجام دادم ..خداروشاکرم که همه چیز خوب و عالی بود و شما با وزن 3 کیلو آماده زمینی شدن هستی دخترکم ! فقط چهار روز دیگر به وعده دیدارمون و افتخار میزبانی من باقی مونده دخترکم ....

دخترکم کلی خوشبختی نصیب من کردی با معجزه حضورت ، با شکل گرفتنت در درونم ! با ضربه هایی که به من زدی غرق شادی شدم و چه زمان هایی محو تماشای شما از روی لباسم شدم و با هر ضربه به اوج رسیدم و از زن بودنم به خودم بالیدم ...چه زمانهایی با محمد عزیزم به دنبال حرکات و ضربات تو جشن گرفتیم و از ته دِل خندیدیم .

دخترکم چه قدر خالی می شوم بدون تو ! اما میدانم حضورت در کنار من و محمد بسیاردلنشین خواهد بود و چه قدر سبز و بابرکت می شود خانه مان از حضور فرشته کوچولویی مثل تو ...

راستی دخترکم ! در این سونو گرافی مامان ناهید همراهم بود و چه قدر از دیدنت ذوق داشت . روز خوبی رو باهم داشتیم . ناهار رفتیم چلوکباب خوردیم که کلی هم چسبید . بعدشم رفتیم پاساژ گردی و خرید ....

دوستت داریم هوارتا فرشته کوچولو ما

پسندها (2)

نظرات (1)

کیان
16 دی 93 15:41
خاله امروز سه شنبه است یعنی پنج شنبه خدا بخواد ترمه جون میاد دیگه حالا دوباره پنج شنبه سر میزنم بهتون برای زاهو دیدن