ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

اولین عیدی نی نی تو دلی - عید غدیر

1393/7/22 11:2
نویسنده : مامانی
788 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده خانومی ما.....

نی نی تو دلی قشنگم .....

روزها از ابتدای حضورت که همواره برایم سخت و دشوار و همراه با کلی نگرانی بود مثل برق و باد گذشتند ...هیچ نفهمیدم  گذرشان را ... تقویم انگار می دود و من در انتظار به آغوش کشیدنت بی تابم ...وای مامان چه شیرین شده اند این روزها چه شیرین و دست نیافتنی .... دلم می خواهد لحظات حضورت را با تکان و ضربه هایی که میزنی بیشتر حس کنم و  غرق در لذت بشم . هر بار که درونم از وجود با برکت تو  سرشار از تکان و لرزش می شود ، خدا رو شکر می کنم بخاطر زن بودنم ..... اگر یک زن نبودم این خوشبختی و غرور را هیچ وقت درک نمی کردم ....

"رنگین کمانم "  روز دوشنبه بمناسبت عید غدیر تعطیل بود و من هم خوشحال ....چون هر دومون به استراحت بیشتر نیاز داشتیم ...شب قبلش خاله نجمه و ترنم و عمو علیرضا اومدن خونه مون و  باهم شام خوردیم و کلی بهمون خوش گذشت ...خاله نجمه وسایل تو رو دید و  کم کاستی های وسایلت و در آوردیم و ترنم هم این وسط کلی ذوق می کرد  niniweblog.com. راستی ترنم هم یه جفت گلِ سر خوشگل برات آورده بود که میدونم حتما خوشت میاد .

فرداش هم صبح رفتیم خونه مامانی (مامان من) که آش رشته بخوریم . خاله فاطمه هم طبق معمول برای شما یک کادو خوشگل ( آویز جغجغه ای برای کالسکه) رفته بود و تاکید می کرد که عیدی ناز ترمه هستش و حتماً بهش بگو اولین عیدی رو من بهش  دادم  niniweblog.comخلاصه اینکه دورهمی خیلی بهمون خوش گذشت . عصر هم با خاله نجمه و عمو هادی قرار داشتیم که همو ببینیم و عمو هادی آش دوغ برامون درست کنه ... واقعاااا عصر پاییزی و بارونی و دِل انگیزی بود و آش دوغ هم کلی چسبید . بارون که قطع شد رفتیم پارک آب و آتش و تا دیروقت پیاده روی کردیم و پُل طبیعت که تازه افتتاح شده بود و ماهم افتتاح کردیم ....

ایشالا تو هم که فرشته زمینی شدی میزاریمت تو کالسکه و باز همراه بابایی این پُل قشنگ و طی می کنیم ...

دوستت داریم هوارتا ...

دخترخانومی نازنینم niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (6)

نظرات (5)

دایی
23 مهر 93 14:42
ای جان
کیان
29 مهر 93 14:07
خاله هرچی سیسمونی می خوای برای ترمه جون بخری همین الان بخر چون آخراش که برسه خیلی سخت میشه تو خیابونه برای خرید رفت
کیان
15 آبان 93 14:38
خاله آپدیت نمیکنی؟ نی نی بیاد دیگه وقت سر خاروندن پیدا نمیشه ها از الان وگواممممممممممممممم
مامان مائده
18 آبان 93 0:38
عيدت مبارك خاااااله جون ايشالا عيد بعدي بغل مامان باشي
عاشق اصالت سرزمینم ایران
19 آبان 93 21:55
سلام عزیزم مادر شدنت مبارک انشاا کوچولوت را به سلامتی بدنیا میاوری باهاش خیلی حرف بزن و هر بازی فکری که مناسب تولد تا یکسالگی هست رو بخر و از هم اکنون خودت شروع به کار کن و براش توضیح بده باور کن از بطن تو هم میبینه و متوجه میشه