ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

نظرات (9)

نیکتا
4 بهمن 93 16:48
سلام مامان مهربون وبتون خیلی عالیه ! نی نی گلتون رو ببوسید . راستی به منم سر بزنید و با نظرات ارزشمندتون منو خوشحال کنید
مامانی و بابایی دخمل طلا
4 بهمن 93 16:52
مبارککککککککککککککککککککککک باشه قدم ترمه خانوم تبریککککککککککککککککک فراووووووووووون خدا حفظش کنه زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه انشاالله
کیان
5 بهمن 93 10:00
وایییییییییییییییییییییییییییییییی خدا چقدر نازهههههههههههههههه قدمش مبارک باشه وخدا برای مامانو باباش نگه نداره خاله من هرچقدر زور زدم از روی اون برگه بیمارستان قد و وزن ترمه جونو فوضولی کنم نتونستن
کیان
6 اسفند 93 14:50
ترمه جون اینقدر مامانو اذیت نکن یک دقیقه بهش وقت بده بزار بیاد این وبلاگو آپدیت کنه دخمل
کیان
2 خرداد 94 10:03
خاله اگه وبلاگ رو آپدیت کنی خیلی ثوابداره بخدا. جای دوری نمیره. ما هم عکس ترمه جون رو زیارت میکنیم
گلی
31 تیر 94 1:46
سلام خوبی؟؟؟؟ وب توپی داری لطفا به منم سر بزن
پارمیدا
1 مرداد 94 6:22
سلوم! آفرین بر تو موفق و موید باشی
کیان
16 آذر 94 12:08
خاله ببخشید تو ایستاگرام نتونستم پیداتون کنم.ببخشید اگه من ایستاگرام نداشته باشمن میتونم پیداتون کنمیا حتمی باید عضو بشم. من می خوام ترمه جونم رو ببینم عزیزدلم سلام . قربون کیان عزیز برم که ابنقدر دل من و برده . شما باید اینستاگرام رو نصب کنید و آی دی بسازید . این شماره من هست . توی تلگرام حتما عکسهای ترمه گلی و براتون ارسال می کنم نازنین . 09122725632
کیان
28 آذر 94 9:30
مرسی خاله پس به مامانم میگم تو تلگرام شما رو پیدا کنه