ناز ترمهناز ترمه، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ترمه دختر ابریشمی

سلام ، سلام به زندگی

1393/2/27 10:37
نویسنده : مامانی
172 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح یه صبح  اردیبهشتی دیگه و یک روز متفاوت بود چون فهمیدیم که لطف خدا شامل حالمون شده و صاحب یک هدیه ارزشمند شدیم . با محمد رفتیم آزمایشگاه سنائی و آزمایش خون دادم قرار شد جوابش و محمد ساعت 4 عصر بگیره ولی من طاقت نیاوردم و از شرکت ساعت 10 به آزمایشگاه زنگ زدم و نتیجه رو پرسیدم ...خدای من ! باورم نمی شد انگار تمام خوشحالی های دنیا رو داشتم ....یه حس خوب و غیر قابل توصیف .... اونقدر خوشحال بودم که اشکم سرازیر شده بود رفتم توی دستشویی شرکت و حسابی گریه کردم .....باورم نمی شد یعنی تقریبا ناامید بودم از آخرین ویزیتی که پیش دکتر چوبساز رفته بودم و آب پاکی و ریخته بود رو دستم کمتر از یکماه می گذشت !!

وقتی حسابی گریه هامو کردم اومدم و به محمد زنگ زدم و گفتم جواب مثبت بوده !! محمد که کلی ذوق زده بود بهم گفت دیدی بهت گفتم هر وقت وقتش باشه خدا خودش میده ؟! به محمد تاکید کردم که به هیچ کس فعلاااا چیزی نگو بزار بریم دکتر و یه چند وقتی بگذره بعدش به همه میگیم و خوشحالشون می کنیم . هر چند ته ذهنم مطمئن بودم محمد نمی تونه جلو خودش و بگیره ....

یاد مامانم افتادم که باید بدونه و خوشحال بشه . بهش زنگ زدم و گفتم صداش می لرزید و کلی خداروشکر کرد و خوشحال شد ....

دوست داشتم به خواهرمم زنگ بزنم و بگم که یادم افتاد نیستن و رفتن سفر کربلا ....

خلاصه اینکه " عزیز دلم " " رنگین کمانم " " نی نی گولوی قشنگ " اتفاقی بودی که باعث خوشحالی و شادی همه شدی آرام

پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمدمحبت

خدا جووون بازم ممنونتم  27/02/93 - یک روز بارونی و قشنگ اردیبهشتی

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)